Saturday 10 May 2014

Δύο πρώτα τραγούδια..



''Ο βρυκόλακας''

Στίχοι απο το ομώνυμο ποίημα του Charles Baudelaire.
Ηχογράφηση: Τζίμης(Junkheart)
Μίξη-Μάστερινγκ: Αργύρης και mavrimera.
Μουσικη ενορχήστρωση και πλάνα με την κάμερα: mavrimera
Μοντάζ :Ματίνα

Στίχοι:
Καθὼς οι δαίμονες με τ᾿ άγριο μάτι,
θα σου ξανάρθω σιγὰ στο κρεβάτι
και θα γλυστρήσω κοντά σου αχνός,
σαν τα φαντάσματα της νυκτός.
Ξανὰ θα σου δώσω μελαχροινή μου
σαν το φεγγάρι ψυχρὸ το φιλί μου
και χάδια τέτοια σαν του φιδιού
που σέρνεται πλάι σε τάφο νεκρού.

Και μόλις φέξει ἡ αυγὴ πελιδνὴ
τη θέση μου θα ῾βρεις εκεί αδειανὴ
και κρύα ως που να ῾ρθει πάλι τὸ βράδυ.
Ὅπως οι άλλοι μ᾿ ἀγκαλιὲς και χάδι...
στὴ νιότη σου και στὴ ζωή σου εδώ
θα βασιλέψω με τη φρίκη ἐγώ.




''Μυστικα''
Στίχοι: mavrimera
Ηχογράφηση: Τζίμης(Junkheart)
Μίξη-Μάστερινγκ: Αργύρης και mavrimera.
Μουσικη ενορχήστρωση, φωτογραφίες : mavrimera
Μοντάζ :Ματίνα

Τα φτερά μου-φτιαγμένα στο σκοτάδι.
Και η λαλιά μου-σε πόρτες ασφαλείας κλειστές μπροστά μου.
Ο τσαμπουκάς μου-στις μπλέ σειρήνες κατάρες και εύφλεκτα υγρά μου.
H λύσσα του ανέμου- μπλεγμένη στα μαλλιά μου.

Στην άκρη της πόλης απομονώνομαι
διαλέγω το θύτη, μπερδεύω και γελάω με το θύμα,
έχω φυλάξει την άνοιξη πίσω στην πλάτη μου
ένα με μίσος ακονισμένο τσεκούρι.

No comments:

Post a Comment